سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندروید اپس | اپلیکیشن | مسنجر

Minichat یک برنامه چت متنی و تصویری ساده برای معاشرت آنلاین ، ملاقات با افراد جدید و دوست یابی است.

با Minichat - یک شبکه اجتماعی جدید با چت متنی یکپارچه و تماس های تصویری تصادفی - ملاقات با افراد جدید و برقراری ارتباط با دوستان به آسانی آسان می شود!

در اپلیکیشن چت تصویری مینی چت می توانید:

- مشخصات خود را ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید.

- آپلود عکس های سلفی خیره کننده و جذب فالوورهای جدید.

- افراد را بر اساس جنسیت ، سن ، کشور ، شهر و نام پیدا کنید.

- با افرادی که شما را دنبال کرده اند دوست شوید.

- ارسال پیام های متنی به هر کسی که دوست دارید.

- در چت تصویری با افراد تصادفی صحبت کنید.

- روزانه صدها عکس جدید را مرور کنید.

اگر به دنبال راهی ساده برای ملاقات با غریبه های جذاب هستید ، یک همراه ، یک دوست جدید یا یک قرار ملاقات پیدا کنید ، Minichat برای شما مناسب است. هر کسی که مایل به آشنایی و برقراری ارتباط باشد می تواند آن را به صورت رایگان نصب کرده و بدون محدودیت از آن استفاده کند.

 

فقط در چند مرحله آسان ، می توانید نمایه خود را ایجاد کرده و شروع به کاوش در جامعه 100000+ کاربر Minichat کنید - یک تماس تصویری تصادفی را شروع کنید ، یک پیام متنی ارسال کنید ، دوستان را جستجو کنید ، پروفایل های جدید را بررسی کنید ، یک جریان مداوم از چهره های جدید را مرور کنید !

 

با نصب برنامه Minichat ، بهترین پیام رسانی متنی ، چت تصویری و شبکه های اجتماعی را تنها در یک برنامه کوچک دریافت خواهید کرد.

 

هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از چت تصویری وجود ندارد. تبلیغات نیز وجود ندارد. بدون زنگ و سوت و بدون پرداخت بازی-فقط هزاران نفر منتظر پیوستن شما هستند.

 

مینیچات جامعه ای از مردم دوستانه و مهربان است. با تشکر از سیستم تعدیل و گزارش دهی فعال ، می توانید احساس امنیت کنید. هرگونه رفتار نامناسب ، مزاحمت و ارعاب منجر به تبعید می شود. برای ماندن در امنیت ، لطفاً قوانین را در https://minichat.com/rules یا مستقیماً در برنامه بخوانید.

 

علاوه بر بسیاری از کارهای هیجان انگیز که می توانید در Minichat انجام دهید - ایجاد دوستان جدید ، معاشقه ، قرار ملاقات و سرگرمی - یک فرصت عالی برای تقویت مهارت های زبان خارجی با زبان مادری وجود دارد. فقط کشور مورد نظر خود را که می خواهید همراه گپ شما از آنجا باشد انتخاب کنید و یک تماس تصادفی برقرار کنید. با ترجمه فوری پیام های متنی ، بر موانع زبانی غلبه خواهید کرد. به راحتی به زبان مادری خود بنویسید ، ارسال را فشار دهید ، و شاهد اتفاق جادویی باشید!

 

همین حالا به انجمن Minichat بپیوندید - به تنهایی ، با یک دوست ، در یک شرکت ، هر زمان که مایل به چت با فردی باحال هستید!

 

در اینجا آنچه باید در مورد اشتراک Minichat VIP Lounge بدانید:

 

- در صورت انتخاب سالن VIP ، می توانید روزانه حداکثر 30 پیام ارسال کنید و حداکثر 30 کاربر را دنبال کنید ، رتبه برتر کشور خود را کسب کنید و در نتایج جستجو رتبه های برتر را کسب کنید. و البته ، شما یک نشان VIP دریافت خواهید کرد!

 

- قیمت سالن VIP ممکن است در هر کشور متفاوت باشد و بدون اطلاع قبلی قابل تغییر است. قیمت به وضوح در برنامه نشان داده شده است.

 

- اشتراک VIP Lounge به طور خودکار تمدید می شود مگر اینکه حداقل 24 ساعت قبل از پایان دوره اشتراک فعلی بدون هیچ گونه محدودیتی کنسل کنید.

 

- تمدید خودکار را می توان در هر زمان در تنظیمات اشتراک iTunes خود لغو کرد.