سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندروید اپس | اپلیکیشن | مسنجر

نظر

با RAR برای اندروید، به راحتی می توانید انواع فایل های مختلف را فشرده کنید و همچنین حافظه گوشی خود را پیمایش کنید. شما می توانید فایل های فشرده شده را در تلفن همراه خود بدون هیچ زحمتی از ورود به رایانه خود مدیریت کنید. این یک ابزار بسیار مفید برای تمام نیازهای روزانه شما به زیپ و باز کردن فایل است. RAR برای اندروید رایگان است و می توانید فایل APK را از بالا دانلود کنید.

کمپرسور فایل RAR برای اندروید

RAR می تواند به عنوان یک برنامه فشرده سازی، بایگانی، دستیار، استخراج کننده، مدیر و حتی یک کاوشگر اصلی فایل استفاده شود. می‌توانید بایگانی‌های RAR، ZIP، TAR، GZ، BZ2، XZ، 7z، ISO، ARJ را از حالت فشرده خارج و باز کنید. لیستی از عملکردها شامل دستور تعمیر فایل های ZIP و RAR آسیب دیده در تلفن هوشمند اندرویدی شما می باشد. منوی گزینه ها بسیار دقیق است و به شما امکان می دهد تمام جنبه های برنامه را پیکربندی کنید. این قطعا برای کاربران با تجربه تر مفید است، اما ممکن است در نهایت باعث سردرگمی افرادی شود که برای اولین بار آن را امتحان می کنند.

عملکرد بنچمارک با معیار WinRAR RARLAB، رکورد بازیابی، حجم های معمول و بازیابی، رمزگذاری، آرشیوهای جامد و استفاده از چندین هسته پردازنده برای فشرده سازی داده ها سازگار است. برای اطلاعات بیشتر و برنامه های فشرده سازی فایل، می توانید Winzip را امتحان کنید.

این برنامه رایگان است، اما تبلیغات را نمایش می دهد و خریدهای درون برنامه ای را برای ویژگی های برتر ارائه می دهد. برای انتقال آسان می توانید به راحتی حدود 200 تصویر را در کمتر از یک دقیقه فشرده کنید. Rar به تنهایی از سایر دستورات زیپ و باز کردن زیپ مراقبت می کند. شما به راحتی می توانید از این برنامه برای فشرده سازی و افزودن فضای ذخیره سازی دستگاه خود استفاده کنید. همچنین، می توانید پوشه های بایگانی شده قبلی را تعمیر کنید. علاوه بر این، تمام پوشه های بایگانی را در رابط برنامه نمایش می دهد، فقط انتخاب کنید و تعمیر کنید. کاربران همچنین می توانند یک لایه حفاظتی اضافی با گزینه های رمزگذاری و رمز عبور اضافه کنند. هر پوشه ای که بایگانی می کنید می تواند محافظت از رمز عبور داشته باشد.

 

این برنامه همچنین می‌تواند فایل‌های خود استخراج شونده یا فایل‌هایی را ایجاد کند که به‌طور خودکار با دوبار کلیک از حالت فشرده خارج می‌شوند و همچنین شامل ویژگی‌های بهبود یافته برای تعمیر فایل‌های آسیب‌دیده می‌شود.