سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندروید اپس | اپلیکیشن | مسنجر

اطلاعات بیشتر درباره ویرایشگر ویدیو و سازنده ویدیو - InShot

InShot یک برنامه ویرایش همه در یک فیلم و تصاویر برای دستگاه های اندرویدی است. می توانید تغییراتی در فیلم ها، عکس ها و ایجاد کلاژ در برنامه ایجاد کنید.

 

تمام ویژگی‌هایی را دارد که در یک سازنده یا ویرایشگر ویدیوی عالی به دنبال آن هستید. برش و برش ویدیو، محو کردن پس‌زمینه، اضافه کردن موسیقی، افکت‌های انتقال، متن و شکلک و فیلترها.

 

ویژگی های برنامه اینشات بدون واترمارک اندروید :

ویدیو را کوتاه و برش دهید. ویدیوها را به دو قسمت تقسیم کنید، ویدیوها را به چند کلیپ تقسیم کنید. شما می توانید انتخاب کنید که تصویر را در مرکز و بزرگنمایی قرار دهید یا یک جلوه تاری زیبا در پشت تصویر ایجاد کنید. همچنین می توانید فیلترها را اعمال کنید، متن را درج کنید، موسیقی اضافه کنید و حتی ایموجی ها را اضافه کنید. صدای خود را مانند یک ضبط کننده به ویدیوی خود اضافه کنید و گزینه تنظیم میزان صدای موسیقی و محو شدن موسیقی در داخل یا خارج کردن آن. متن و برچسب ها را با جلوه های انیمیشن ویرایش کنید. استخراج موسیقی از ویدیوها میم ها و تصاویر سفارشی را به فیلم ها و عکس ها اضافه کنید.

 

سرعت ویدئو را با فیلترهای ویدئویی و جلوه های ویدئویی تنظیم کنید. برنامه ساخت فیلم تمام صفحه سریع یا آهسته. ویدیو را برش دهید و آن را با کیفیت HD صادر کنید. به راحتی ویدئو را به فرمت MP4 تبدیل کنید. بسیاری از طرح های کلاژ شیک. همچنین می تواند به عنوان سازنده نمایش اسلاید، کولاژ و ویرایشگر عکس شما عمل کند. پس از اتمام، فقط کیفیتی را که می‌خواهید ویدیوی خود را در آن ذخیره کنید انتخاب کنید. برنامه دیگری و همچنین Photo Editor - FotoRus را امتحان کنید.

 

اشتراک گذاری ویدیوها در برنامه های اجتماعی:

 

InShot Video Editor & Video Maker به شما این امکان را می دهد که کلیپ ایجاد شده یا ویرایش شده خود را در تمام برنامه های اصلی رسانه های اجتماعی مانند Instagram، Facebook، Whatsapp، YouTube، Twitter، Tiktok و Messenger توزیع کنید.

 

InShot Video Editor & Video Maker یک برنامه عالی است. می‌توانید به راحتی موسیقی را به ویدیو اضافه کنید، متن را روی ویدیو اضافه کنید، ویدیو را ورق بزنید یا بچرخانید، ویدیو را ادغام کنید. اگر می خواهید در مورد ویرایش فیلم و عکس بیشتر بدانید، می توانید برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Inshot مراجعه کنید.