سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندروید اپس | اپلیکیشن | مسنجر

برنامه صفحه کلید سامسونگ به کاربر امکان می دهد چندین روش ورودی داشته باشد. همچنین دارای ویژگی‌های راحت دیگری برای آسان‌تر کردن تایپ است. صفحه کلید سامسونگ بیش از 80 زبان مختلف را ارائه می دهد.

 

ویژگی متن پیش‌بینی‌کننده به کاربران امکان می‌دهد با ارائه توصیه‌هایی در حین تایپ کلمات و عبارات، یاد بگیرند که چگونه تایپ کنند. بررسی خودکار املا به طور خودکار خطاهای تایپی را پیدا می کند و پیشنهاداتی را ارائه می دهد. همچنین می توانید میانبرهایی برای کلمات و عباراتی که اغلب استفاده می کنید ایجاد کنید.

 

روش های ورودی چندگانه

 

اکنون می توانید یک متن یا یک تصویر خاص را انتخاب کنید و آن را برای چسباندن در کلیپ بورد ذخیره کنید. با کنترل‌های تند کشیدن صفحه‌کلید، مکان‌نما را با انجام حرکات روی صفحه‌کلید روی صفحه‌نمایش حرکت دهید. از طریق ورودی صوتی و همچنین تشخیص دست خط بنویسید. صفحه کلیدهای اسپلیت، شناور و یک دست نیز موجود است. اگر در این زمینه کمکی می خواهید می توانید به وب سایت سامسونگ مراجعه کنید.

 

کنترل سوایپ

گره زدن کنترل سوایپ با صفحه کلید سامسونگ کار را بسیار آسان می کند. سامسونگ کلمه ای را که در حال حرکت روی صفحه کلید است به شما نشان می دهد.

 

کنترل مکان نما

ویژگی کنترل مکان نما به شما این امکان را می دهد که مکان نما را در خطوط متن با کشیدن انگشت خود روی نوار فاصله حرکت دهید. به طور مشابه، می‌توانید با کشیدن انگشت خود در پشت فضای باز، متن را به صورت انبوه حذف کنید. اما در هر زمان فقط می توانید از یک ویژگی استفاده کنید، برای فعال کردن کنترل مکان نما، باید کنترل کش رفتن را غیرفعال کنید.

 

میانبرهای متنی

می توانید میانبرهای متنی را به فرهنگ لغت صفحه کلیدهای سامسونگ خود اضافه کنید. هر میانبر باید به صورت دستی اضافه شود و پس از افزودن پس از وارد شدن به اعلان میانبر ظاهر می شود. به عنوان مثال، اگر «GN» کوتاه «شب بخیر» را به فرهنگ لغت صفحه‌کلید خود اضافه کنید، به محض اینکه GN را در پیام خود قرار دهید «شب بخیر» در زیر برای انتخاب ظاهر می‌شود.

 

با صفحه‌کلید سامسونگ، طیف گسترده‌ای از گیف‌ها و شکلک‌ها برای روشن کردن مکالمات خود دارید. متن پیشگو تقریباً در حد مطلوب است. اما رسیدن به نقطه مطلوب با کاربر زمان می برد. در مقایسه با سایر کیبوردها، صفحه کلید سامسونگ دکمه های اضافی زیادی ندارد که باعث می شود از درهم و برهمی پاک شود.