سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندروید اپس | اپلیکیشن | مسنجر

Noizz یک ویرایشگر ویدیویی کاربرپسند است که به لطف ادغام بسیاری از هوش مصنوعی ها به کاربران کمک می کند تا به سرعت به همه ویژگی ها عادت کنند و در زمان ویرایش صرفه جویی کنند. همچنین دارای بسیاری از منابع رایگان است که به کاربران این امکان را می دهد تا همه را به ویدیوهای خود اضافه کنند تا آنها را زیباتر، چشم نوازتر و خنده دارتر کند. امکانات آن بی پایان است و به تدریج چیزهای جدیدی را بر اساس پیشرفت یا کشف هر کاربر باز می کند.

ویرایشگر نهایی ویدیو با ابزارهای پیشرفته

اولین برداشت از برنامه ویرایشگر ویدیو Noizz مود شده جعبه ابزار همه کاره و قابل تنظیم است که به کاربران اجازه می دهد تا هر ویدئویی را به طور موثر با عملیات ساده به راحتی مدیریت کنند. این می تواند برش، ادغام، تقسیم و کارهای زیادی انجام دهد تا ویدیو را برای ویرایش عالی کند، مانند درج جلوه ها یا اضافه کردن چیزهای دیگر. علاوه بر این، سفارشی‌سازی به کاربران این امکان را می‌دهد تا مکانیسم کار هر ابزار را تغییر دهند، و در هنگام تعامل با هر ویدیو یا عکس، بسیاری از امکانات جدید را باز کنند.

علاوه بر تعامل روان، هر ابزاری مجهز به هوش مصنوعی است و هدف آن این است که به کاربر دقت مطلق بدهد یا جزئیات ریزتر را به طور خودکار مدیریت کند. هوش مصنوعی همچنین به طور خودکار از توصیه های موجود برای کاربر استفاده می کند، در نتیجه ویدیو را به صورت خودکار ویرایش می کند، در وقت کاربران و سایر تعاملات صرفه جویی می کند. این اپلیکیشن علاوه بر ابزارها، هوش مصنوعی بسیار دیگری نیز دارد که این نوید را می دهد که حرفه ای ترین تجربه را برای فیلمبرداری به کاربران ارائه دهد.