سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اندروید اپس | اپلیکیشن | مسنجر

SnapTube APK (MOD Premium Unlocked، بدون تبلیغات) متولد شد تا راهی سریع و راحت برای دانلود ویدیوها از یوتیوب برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی به شما ارائه دهد.

درباره SnapTube :

در سال های اخیر، تماشای ویدیوهای یوتیوب یک گزینه سرگرمی محبوب برای اکثر مردم است. حتما می دانید، یوتیوب بزرگترین و محبوب ترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان است. در آنجا می‌توانیم به موسیقی گوش دهیم، یک ویدیوی خنده‌دار تماشا کنیم یا طرز پخت یک غذا را یاد بگیریم. بیشتر چیزهایی که می خواهیم یاد بگیریم در این فضای ذخیره سازی عظیم قرار دارند.

 

متأسفانه یوتیوب هیچ ویژگی دانلودی ندارد اما فقط به شما امکان می دهد برای مدت زمان مشخصی به صورت آفلاین تماشا کنید. این کار را برای بسیاری از کاربرانی که می خواهند ویدیوها را در گوشی خود دانلود کنند، دشوار می کند. بنابراین SnapTube متولد شد.

به راحتی ویدیوها را از یوتیوب دانلود کنید

مانند TubeMate، SnapTube از کاربران برای دانلود ویدیوها از یوتیوب تنها با چند مرحله ساده پشتیبانی می کند. پس از باز کردن برنامه، صفحه نمایش محبوب ترین وب سایت هایی را که می توانید برای دانلود ویدیوها مانند یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام، ویمیو انتخاب کنید، نمایش می دهد.

 

رابط کاربری اپلیکیشن کاملاً شبیه رابط کاربری یوتیوب در گوشی است. نام ویدیویی را که می خواهید جستجو کنید وارد کنید، ویدیو را انتخاب کنید و دکمه دانلود را در سمت راست ویدیو لمس کنید. چند ثانیه صبر کنید و می توانید از ویدیوهای مورد علاقه خود در هر کجا و در هر زمان درست روی تلفن خود لذت ببرید.

 

می‌توانید کیفیت ویدیوی دانلود شده را متناسب با حافظه تلفن و کیفیت اتصال اینترنت خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید ویدیوهای 1080p دانلود کنید، دسته SnapTube"s 1080s را انتخاب کنید.

 

برخی از ویژگی های کلیدی SnapTube  :

دانلود فیلم ها از یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام ... به سرعت

همه چیز مجانی

دانلود فیلم ها با وضوح های مختلف

ایمن، بدون کی لاگر یا بدافزار

ویدیوها را در تلفن مدیریت کنید

دانلود فایل mp3، تقسیم فایل mp3 از ویدئو